GEGURITAN III

Ponorogo-Ji

 Anggitanipun : Madagumilang

Dak sawang saka susun dhuwur dhewe ing kantor kabupaten

Dhik, lintang-lintang kae cacahen

Kaya-kaya bisa ditandur ing selaning sesuketan

Mengko nalika udan tumekane subuh wis adzan

 

Dak sawang saka susun dhuwur dhewe ing kantor kabupaten

Dhik, sawangen pedhut kang lagi ngaras njekute embun

Nelesi pipi alus kang mung sarwa pasrah dielus

Ora kenyana ora kinira

Sliramu saiki wis mbatang cangkrimanku wingi

Karo ngojahake lelucon nakal sangisore reco macan

Dhik, aja lali bola-bali

Ponorogo iku bener jenengku

Senajan reyog nggonmu nimbali

Swaramu njiwiti ati kedher nedhas tumekaning jiwaku

 

Ponorogo 5 September 2005

 

 

 

 

16 Tanggapan

  1. wus pana marang ragamu
    duk nalika pisanan ketemu

  2. salam kenal mas, tapi aku belum ngerti bahasanya nih
    Boleh numpang belajar kan ya🙂

  3. tabik!
    salamkenal,mas

  4. hahaa.. kok kaya baca mantra ya?
    tapi menarrik juga puisinya..

    salam kenal deh bung..
    kalo sempet mampir ke blog q juga ya..😀

  5. kira2 artinya apaan ya..

  6. soal pengen tau apa artiny

  7. harapan berdua yang teramat tinggi, setinggi bintang
    ditingkah hati yang sedang berbunga-bunga
    kabut gelap pagi haripun dirasa elusan mesra di pipi
    dan seterusnya…..

    jelek banget kan artinya?
    terimakasih pengen tahunya

  8. “Dak sawang saka susun dhuwur dhewe ing kantor kabupaten”
    Wah dari gedung itu ya mas?

    “Yen di sawang saka susun dhuwur kae apa iyo ketara desa kepencil sing ana kene ?”
    Beberapa tahun yang lalu saya sangat tidak bangga dengan bangunan itu, karena apa jalan-jalan di desa-desa hancur tapi malah membangun sebuah gedung yang saya rasa hanya sebagai gagah-gagahan saja.
    Tapi sekarang memang sudah sedikit ada perhatian bagi kami-kami warga adoh ratu cedhak watu lan omahe ing gunung pencu.
    salam.

    • begitulah, Apria handaiku
      perubahan itulah yang langgeng
      jangan bosan, terimakasihku selalu

  9. Terima kasih mas.. udah dterjemahkn

Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s

%d blogger menyukai ini: